Vihdoin ja viimein kotona.

Työpäivä oli yllättävän raskas, varmaan alkaa jo väsymys painamaan näin pitkän työputken jälkeen... Kaiken lisäksi työparini sairastumisen vuoksi olen joutunut tekemään myös osan hänen vuoroistaan, joten en ole kerinnyt lepäämään lähes ollenkaan. No, onneksi enää huominen ja torstain aionkin sitten olla vapaalla! 

Huomenna serkkuni Jessica tulee käymään luonani, ja ajattelimme käydä vähän ulkona tuulettumassa. Ihanaa, minun sosiaalinen elämäni onkin jo melkein ehtinyt kuolla kaiken tämän työmäärän keskellä! Torstain voisinkin sitten kuluttaa siivouksen merkeissä, kämppä alkaa olemaan jo niin pölyssä, ettei täällä jaksa olla. 

Vielä pitäis ottaa itseä niskasta kiinni sen verran, että tiskaisin nuo muutamat kupit tiskialtaasta pois ja lämmittäisin jotain ruokaa itselleni. Maitoakin pitäisi käydä hakemassa, mulla kun ei aamut tahdo ilman kahvikupillista (tai pikemminkin pannullista) lähteä käyntiin. 

Sain muuten käyttäjäkuvankin lisättyä! Olen kyllä erittäin ylpeä itsestäni, kesti monta päivää ja hermoromahdusta, ennen kuin keksin, miten se tehdään. Toivottavasti se nyt näkyy sitten muillekin, eikä pelkästään itselleni. Kuvassa on siis minä ja isä ja kuva on otettu joskus silloin, kun asiat olivat vielä kohtalaisesti. Toisinsanoen isäni huumeiden käyttö ei tuona aikana ollut vielä niin hallitsevaa, että äiti olisi sitä huomannut. Kuva taitaa myös olla viimeisimpien joukossa, mitä minusta ja isästä on yhdessä otettu.

 

 

Metallica - Turn the Page